äcsh då!

Hej!!
 
Jag kom hem från jobbet för  30 minuter sedan. Har hunnit laga mig en fruktsallad med keso och druckit en kopp kaffe. Nu sitter jag vid dator och nördar. Jag ska snart fixa och trixa här hemma. Ute är det sol men det är kallt.
När jag gick hem från jobbet frös jag om fingrarna så ja, då är det kallt. Om det inte hade varit för kylan så hade jag hoppat i min  bikinin och lagt mig på gräsmattan.
 
Lite solbränna hade inte skadat för min del. Människorna hemma i Sverige kommer att hamna i schock när de ser hur blek jag är.
 
Det är omöjligt att få bränna i Alta.
 
Det är nu man behöver resa till Tanzania;) vacker blid eller hur.....!

När jag menar äcsh då, så menar jag att jag måste jobba på måndagen innan jag går på semseter. Allt för mycket att göra på den dagen och en kunnig arbetskraft är vad de behöver.
Då är det fortfarande 4 dagar kvar till semestern.

BIT IHOP!!
 
Vi hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0