13 dagar kvar!

Hej på er!!
 
13 dagar kvar nu. Det känns helt underbart. Vissa av mina arbetskammrater kommer nu tillbaka från sina semester dagar och nu är det min tur snart. Jag är den ända som inte tagit semester än. Kreta har vart det stora resemålet denna sommar för mina arbetskamrater.  En arbetskamrat har till och med vart där 2 gånger denna sommar.
Någon som älskar värmen!?. Och vem gör inte det.
 
Jo, jag. Jag är nu den blekaste mulatten i världen.
Ikväll så är det vacker kväll här i Alta. Det är varmt, helt vindstilla och det lyser solstrålar lite här och där. När jag gick hem från jobbet idag så fick jag den där efterlängtade sommarkänslan. Människorna är ute och tar promenader och männen är ute och klipper gräsmattan.
 
Förutom jag och Älskling. Vi sitter och tittar på OS och käkar chocklad. Strax ska jag också krypa ner i soffan innan det är dags att sova. Imorgon börjar jag 8.30. Efter jobbet ska vi gå och titta efter ett nytt täcke.
 
Jacob har blivit trött att sova med ett lakan som täcke. Men som sagt, den som fryser mest får mest;)


Vi hörs folkens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0