Söndag!

Hej!

Nu ä jag redo för söndagsmys. Har pratat med familjen på skype och det är alltid skönt att höra att de mår bra.
Idag har jag vart och tränat kondition med intervaller. Först löpband 15 minuter och sedan spinning 18 minuter.
Efter träningen blev det hemma syssel. Tvätt och matlagning. Idag lagade jag potatisgratäng med kött.


En blid från i Lördags då Jacob bjöd mig på lunch;)

Klockan 1800 var det dags för att hinna med Jacobs fotbollsmatch. Lyckades ta mig till andra halvlek. Alta IF ledde med 2-1. Jag satt i ungeför 2 minuter och Berum lyckades slå in 2-2. Då började jag fundera om jag skulle åka hem igen.

I 72 minutern slår Berum 2-3. DET KAN INTE VARA SANT, tänkte jag. Men sedan slår ALTA IF in 3-3 som sedan blir matchens resultat.
Alta var 100 gånger bättre men hade ingen tur med att göra mål i sina chanser.

Medan borta laget satte den på första möjliga chans. TYPISKT!



Just nu sitter vi och sörger med CocoaCola och morotskaka. Snart ska vi slå på en film och slappa av. Men först ska jag hänga upp tvätten som jag glömt att hänga upp.

Vi hörs!

Tack för den här veckan<3


I fredags fick jag mitt efterlängtade torkat kött som jag ska börja att käka för att biffa upp mig;)
NAM NAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0