TRÖTT!

Hej!!

Då har man avklarat dag två i denna vecka. Inatt har jag sovit i cirka 4 timmar. Jag kunde inte somna.
Klockan 04.00 somnade jag äntligen in men då var det bara 4 timmar kvar att vakna upp igen. Trots min sömnbrist så gick det bra att jobba. Dessutom hade jag krafter kvar att träna benstyrka.
Men nu är jag helt slut och mina ögon är som sandpapper.



När jag kom hem var det bara en sak som gällde. Att  slänga på mig min röda morgonrock och glida runt!




Efter maten blev vi lite gosiga <3
sniff i nacken.................



och lite flumiga....

Nu ska jag lägga mig i sängen. Imorgon ska jag på kurs klockan 08.00 med H&M.
Vi hörs TA hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0