Sverige

Åh mitt saknade Sverige. Billig mat och otroligt trevliga människor. Att bo utomlans får mig att inse att Svergie är ett bra land. Man är snåla men trevliga. Jag har nyss spenderat mina tre timmar i Karlstad. En biljett till Örebro blev också en biljett till Karlstad först. Det är ok en gång men detta är andra gången. Jag fick inte göra något annat än att ta in på biografen igen. Såg på the Guds av jets eller vad den hette. 3D film. Väldigt mäktig film som bara kan ses på bio. Nu sitter jag äntligen i bussen påväg till Örebro, där jag sedan blir hämtad av min kära syster. Jag ska krama ihjäl henne;). En helt onödigt lång resa nu ska jag sluta blogga innan jag spyr ner bussen. Jag blir lite åksjuk när jag inte har koll på vägen. God natt vi hörs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0