Packat och klart!

Hej och välkommen 1 April.

Min April månad startar väldigt bra nu när jag ska få resa hem till Sverige. Har ni lyckas lura folk idag. Jag har inte gått in för det detta år.

Min pojkvän lyckades lura mig att han glömt sin stora USB minne i Spanien där jag bland annat lagt in mina 1000 bilder. Tror ni att jag fick panik eller?? Efter några sekunder av syrebrist skricker han APRIL APRIL.
Jag ville nästan döda honom och sedan blev det bara dagens skratt.

Idag har vi inte gjort mycket. Bara slappat. Sett på filmer och spelat RUMBER. RUMBER är ett nytt spel som man spelar från Ipone och handlar om att slå varandra med flest ord på 2 minuter. Vi har nördat hela kvällen och jag orkar inte mer nu. Men det är väldigt kul, om man vinner såklart.



Imorgon reser man äntligen hem för att få träffa min saknade familj. Samtidig är det trist att inte pojken kan bli med för att jag kommer att sakna honom.

Tänk vad livet skulle vara underbart om man fick ha alla nära och kära samlade på en plats. Då skulle man slippa att slita så mycket på hjärtat varjegång man lämnade den ena eller den andra. Och man skulle känna sig trygg och hel hela tiden.



Väskan är packad och imorgon klockan 11.25 går mitt flyg från Alta. I Oslo ska jag möta upp min vän i några timmar innan man tar bussen mot Örebro vid 18.15. Är hemma i Örebro klockan 01.45. Not so funny.
Jag ska vänta i Karlstad i tre timmar innan bussen sedan rullar mot Örebro. Det blir ingen snabb resa hem.

Nu ska vi fortsätta se på (Karatefylla) och ha vår sista kväll tillsmannans<3
God natt!


Storgammal bild på oss två=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0