Du är GULD värd!

Bättre sent än aldrig. God kväll på er. Min dag är äntligen slut. Idag har jag varit en väldigt positiv dag. Trots det dårliga vädret så har man kunnat hålla energin uppe. Mina 7 timmars arbetspas på H&M fortsatte vidare på Actic.
Jag körde mitt första MRL pass efter påsken. Det gick väldigt bra idag. Allt gick bra idag. Det är gott med sådana dagar där allt bara går bra.

Ett smil är inte alltid ett positivt smil. Le när du är glad och Va ledsen när du är ledsen.
Ingen människa i världen har ALLTID en bra dag.




På Actic så börjar NU den 16 April en tävling om att gå på mest träningpass på 14 dagar. KOM igen tjejer, hur många klarar DU? Vinnaren vinner massage från CITY HUD! Gå förbi Actic så får du mer information.

Nu är jag dödstrött. God NATT folkens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0