BodaBorg

Hej hej!

Idag är man i form igen. Igår låg jag bara hemma och sov eftersom jag hade feder. Men idag så kunde jag njuta av vår värmen och umgås med familjen lite mer. Jag och pappa har vart och handlat påskmat så nu är det bara att koka äggen och börja käka. Imorgon är det Bodaborg som gäller för oss tjejer och killar.
Vi är sjukt taggade.

Ni får ha en riktig GLAD PÅSK!





 Blev idag bjuden på mat hemma hos mina kära vänner Kingdao och Henrik.
Ostpaj med grönsaker.



Dagens roliga live kommentarer

En pensjionär till sitt barbarn


-Det är så roligt när du kommer och det är lika roligt när du går.


Son till mamma

- mamma kan vi köpa bananer

-Ja det kan vi göra

- Kan vi ta så här många (Visar upp en hel bunke bananer)

- Men lilla gubben tror du att vi är en ap-familj eller??


God Natt<3

Kommentarer
Postat av: Emma Sandberg

sv: söt du är! tack så mycket :P



Krami

2012-04-07 @ 18:32:06
URL: http://priska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0