Besök från Sverige!

Hej hej!

Idag har vi fått besök från Sverige. Mamma Lotta. Vi har bara tagit det lungt. Vi har lagat mat och sett på serie. Nu ligger vi i varsin ände av soffan och somnar in snart. Lotta är helt slut efter dagens resa och jag är trött och sliten.

Idag har det varit en riktig vår dag. Solen har börjat värma på.
Våren är HÄR;)

Imorgon klockan 20.00 ska jag ha Marykay kväll med tjejerna. Jag ska denna gång hålla en makeup rådgivning.
Jag längtar verkligen till detta, det ska bli så himla kul att hålla sin första makeup kväll med Marykay.



Jag får berätta mer om hur det gick imorgon.


Nu ska vi gå och lägga oss Lotta och Jag.

GOD NATT<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0