Yeeesss!!

Hej hej!!

Jag har väldigt  goda nyheter. Minns ni det jag skrev igår?? Att vi idag skulle leta jobb till min vän. Gissa vad!!?? vi hittade ett idag. Och imorgon ska hon börja provjobba. Snacka om att mina böner kom i uppfyllelse. Det blev Ica supermarket i bossekop. Ni anar inte hur glad jag är för hennes skull och vilken lättnad. Jag som har dragit upp henne ända upp hit. Nu väntar jag till morgondagen när hon har spenderat sin första dag på jobbet och hon kommer hem och berättar hur allting har gått osv. Den gladaste är nog hon själv.

På tal om något annat. Idag följde världens sötaste katt med mig hem. Han sprang efter mig och till slut bärde jag upp honom i mina armar och han kurrrade som bara den. Åhh han var så söt. När jag öppnde dörren hem till mig så sprang han in och hälsade på alla där hemma. Sedan sprang han ut igen. Alltså jag älskar katter.
Ok då vet ni det;).


Just nu ligger vi i sängen. Aisha är lite nervös inför morgondagen och jag är svintrött. Vi har dessutom en jobbig fluga här inne som håller på att göra oss galna. Snart tror jag att jag dödar den.
Hur som helst nu är det läggdags.  Håll tummarna för Aisha imorgon;)

Natta!!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0