My weekend!

Hej hej!!

Äntligen har jag fått tid att blogga. Det har varit en kanonhelg. Igår jobbade jag hela dagen på actic vi hade öppet hus som faktiskt blev ett succe. Många glada folk och många nya actic medlemmar. Efter dagens succe så hade vi personalfest på kvällen. Personalfesten startade nere i källaren på actic, landade på Alfa Omgea pub&bar och avslutades på dansgolvet inne på Studenthuset. Det var massa folk och en god stäming. En av mina bästa ute kvällar här i alta.
Vill tacka alla som gjorde min kväll, ni är bäst.


Vad har vi mer gjort idag. Jag och Aisha sov som två barn vaknade vid cirka 14 tiden. Klockan 16 drog vi och kollade på hennes nya hybel som hon måste flytta in i på tisdag. Den är perfekt förutom att den ligger så långt bort från där hon jobbar. Men det finns bussar så jag tror att det inte kommer att bli några problem.


Alta IF förlorade sin borta match med 3-0. Fatta vad tungt det känns. Nu ska jag se på film sedan är det att hoppa i säng tidigt. kan man bli tröttare.
Hoppas ni haft en fin helg!!




Inne på Alfa Omega;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0