Öppet hus på Actic!!

Hej hej!!
Har nyss försökt att förstå mig matten men jag fattar ingenting. Resten av kvällen blir att höra på föreläsningar som jag har missat. Just nu sitter jag väntar på Aisha som strax kommer hem från kvällsjobbet. Jag undrar hur det har gått för henne idag. För cirka en timme sedan fick jag ett sms från en som erbjuder henne ett jobb. Fatta vad glad hon kommer att bli. Lätt att hon ska ha två jobb;). Men att hitta en lägenhet är en annan historia. Det är verkligen svårt att hitta. Men något måste vi hitta. Jag har åter igen ringt och ring överallt och vi har kanske ett ställe. Jag ska ringa ägaren imorgon. Hoppas hoppas...

Ni som bor i Alta. Ni glömmer väl inte att komma till Öppet hus i alta på lördag??. Det blir ZUMBA, LatiniMix, MRL, Puls och en massa annat. Kom och prova på de timmen vi har och se vad du syns. Kom i form i helgen, ta med dig vänner och bekanta. Det kommer att bli väldigt kul!!!

OBS glöm inte mitt pass imorgon klockan 19.45 ;) Mage, rumpa och ben.



Vi ses ;) God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0