Old people goes crazy!!

Hej hej!!

Vilken avslutning det blev av denna kväll!!. Hyresvärden har blivit galen. De är ine nöjda med att min vän är på långtidsbesök. Inte ens tre veckor. Max två veckor. Om hon inte är ute till nästa tisdag blir vi alla kastade ut. Jag förstår inte vad deras problem är. Jag har under hela sommaren talat om för dem att en vän ska komma och bo hos oss under tiden som hon söker jobb och boende. Hur kan de tro att man hittar boende och jobb på 7 dagar. Hur som helst vi är i knipa. Vi har en vecka på oss att hitta ett litet boende till vår vän.

Kommer jag någonsin smile och vara glad fö våra hyresvärdar igen. NEJ!!. Kommer att bli en jobbig tid framöver tills vi hittar något nytt ställe. Jag vill vekligen inte bo kvar här nu, dessutom är det möggel i hela huset.
Jag ber till att vi hittar något annat snart!. Hela kvällen blev förstörd och jag sökt och sökt med det är inte det lättaste att hitta lägenhet i alta just i denna period.
Jag ska nu försöka släppa det här och försöka lägga mig och sova snart.


Nu till lite mer positiva nyheter. Aishas jobbpremiär på Ica supermarket gick väldigt bra. När hon kom hem sa hon att i hemma i örebro hade hon sökt jobb i 9 år utan att fått något jobb här i ALTA tog det bara en vecka att få sig jobb. I alta så ser folk dig om du verkligen vill jobba. Aisha är som många andra tjejer i örebro som inte kommer in i arbetsmarknaden. Norge är bäst, här blir vi sedda och får vår livs erfarenhet.



God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0