Min helg!

Hej hej!!

Just nu ligger jag i sängen och kan inte sova. Jag tänker alldeles för mycket på att imorgon måste vi hitta jobb till min vän. Hon har nu vart i alta i 4 dagar och det ser mörkt ut. Men imorgon tänker jag vara med. Hon har under sina dagar här sökt jobb under sina egna händer och hon har varit jätteduktig. Snart ska väl lyckan träda fram, det är ju därför hon är här. Det är därför jag är här. Hemma i Örebro är det svårt att få jobb. En gång fick jag en möjlighet att resa hit och skaffa mig jobberfarenhet och nu är det hennes tur. Håll tummarna för henne nu!!

Annars då, hur har eran helg varit. Min har inte varit så bra efter gårdagens utekväll. Har under hela förmiddagen haft huvudvärk och spytt. Det kallas bakis. Drack 4 glas med sprit och sprite under hela kvällen och ändå mådde jag som jag mådde. Det måste vara något fel på mig. Tål ingenting.

Nog med fyllesnack. Alta IF vann idag med 2-0 hemma mot LÖV-HAM. Det var en skön seger. Det innebär nu att Altas placering klev upp från strecket. Tack för det.
Nu är det läggdags imorgon är det dags att leta JOBB  till min vän. God natt!!



Oooohh YEHAAA!!


Kommentarer
Postat av: Emma Sandberg

sv: tack syrran =)=)=)

2011-09-12 @ 13:57:08
URL: http://priska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0