Jobb på actic!!

Hej hej!!
Ligger och ser på Fristet på tv. Vid sidan av mig har jag min vän Aisha. Yes hon ska sova hos mig idag. Det är skönt då blir det inte så ensamt. Jacob och laget är på väg till Oslo. Imorgon ska se spela mot HamKam. Hamkam är et bra lag och vann över oss förra gången. Men de ska inte vinna denna gång. Alta tar hem segern.
Senaste hemmamatchen i söndags vann Alta. Alla poäng är viktiga just nu.

Efter jobbet på H&M drog jag och jobbade på Actic. Det var en stund sedan man jobbade i receptionen. Märkte att det har blivit många nya medlemmar hos oss. Positivt positivt!!
Jag och Örjan....


Inget kan vara mer roligare än att reta upp chefen på jobbet, tycker grabbarna iallfall


Pratade nyss med min älskling. Han var NU framme och han var laddad för matchen imorgon. Matchen spelas klockan 1900 imorgon. LYCKA TILL och KÖR HÅRT Alta IF!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0