Höst och mörker

Hej alla glada!! Börjar ni också känna av höstens mörketid. Jag känner mig seg och trött.
Jag har nyss kollat på kvällens sesong av Fristet och där var en från alta med. Dessutom har jag kollat på en annan serie på tv som handlar om dejting och också där var det en från alta. En av killarna kände man ialllafall igen. Tufft;)

Nu snart ska sova. Imorgon är det en hektisk dag. Efter jobbet ska vi flytta Aisha till Aronnes. Hon ska få bo i en liten hybel. När vi har gjort det kommer en vännina till mig på kvällen och ska klippa mitt hår. Herregud vad mina toppar är slitna, när jag kammar känns det som att kamma i taggtråd. Här ska det klippas.

När jag vaknade imorse så blev jag väldigt sugen på att leka lite med makeupen. Och det blev lite höst inspirerat.
Ni får se vad ni tycker;)







Höst babe;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0