Goodlife!!

Hej hej!!
Hoppas ni haft en bra dag. Jag kom ganska nyss hem från jobbet och nu sitter jag och käkar lite kvällsmat. Te, majskolv och en chokladbulle;). Klockan 22.10 ska jag hämta upp Aisha från jobbet. Går tyvärr inga bussar på kvällen hem till aronnes. Så ibland får vi vara flexibla nu när hon jobbar i Bossekop. Vi ska imorgon eller på fredag försöka hitta ett jobb vid stan då blir det lättare att ta bussen. Jag håller nu tummarna.
Imorgon öppnar en ny matbutik som heter KIWI. Där ska vi söka jobb.

Vill också passa på att nämna att jag har sökt till avdelningsledare på H&M och jag fick jobbet. Ni anar inte hur glad jag är. Jag är redo att göra allt jag kan för att bli en bra ledare. Jag är väldigt tacksam för denna möjlighet. Hade jag någonsin fått denna möjlighet hemma i Svergie. Nej!! hade väl förmodlingen fortfarande varit arbetslös och levt av att panta burkar varje helg. Eller nåt=).




Som ni kan se att det inte går många bussar i Alta. Iallfall där Aisha bor.


Aisha bäddar upp sin nya säng;)


Igår hann jag också med att få en klippning av en kompis. Det var dags att klippa sig som ni ser.
Nu ska man spara ut håret igen;) Ska beställa hem hårkurpiller igen så jag kan börja äta så mitt hår växer snabbt.



Nu ska jag åka och hämta min bästis. Hörs imorgon GOD NATT!!!

Kommentarer
Postat av: Myriam

Var beställer du hårkur pillerna ifrån? :)

fin blogg!

2011-09-22 @ 09:39:27
URL: http://myriamkibambe.blogg.se/
Postat av: Erica

Tack detsamma du;) Jag beställde dem på wwww.shopping4net.se. Den är väldigt bra=) Lycka till <3

2011-09-22 @ 23:34:25
URL: http://mpenzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0