Fredagsgos!!

Hej hej!

Då var det fredagsgos. Har precis pratat med syrran på skype och det börjar bli dags för att avsluta kvällen. Idag har jag lyckats laga en video till er. Träning nummer 3 ännu mer rump övning. YES!!




Kör 12 stycken vanliga. Sträck ut benen och kör 12 st snabba, upp och ner. 6 korta sakta, sakta. Sedan tar ni in benet och kör 12 TISSEHUND. Efter det går ni tillbaka och sträcker ut benet och sträcker också ut vänster benet. Jogga på plats. Jogga en liten stund sedan vila. Sen är det nästa ben. Bra JOBBAT!
Bara fråga om det är något du undrar;)

Maten jag lagade idag var ju som jag nämde köttgryta med lammkött. Jag har ALDRIG tidigare lagat köttgryta med lamm eller något annat. Ikväll blev maten inget succes. Jag lagade en helt vanlig gryta med salt, peppar, morötter, lök och små potatisar. Det smakade helt ok, men köttet vart inge bra. Nästa gång ska jag göra ett till försök men ska laga med vanlig kött. Tack och lov imorgon lagar vi Tacos;)

Nu måste jag gå och lägga mig! God natt Folkens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0