Älskling 24 år!!

Det var ingen vanlig dag, det var älsklings födelsedag. Hurra, Hurra, Hurra , HUURRRRAAAAA!. Min morgon började med att sjunga Jag må han leva och ge ut mitt lilla paket. Mitt sjungande blev uppskattat och det tackar jag för. Ja, vad gör man kärleken Jo ALLT.
Itsället som många andragör bakar tårta så har jag lagat tacopaj till min kära. Resultatet blev godkänt.

Just nu ligger vi och är mätta och belåtna. Det blev en sen middag idag på gund av jag har haft fullt upp att köra min Tonje. Det är hennes födelsedagshelg som 20 åring. Därmed betyder det att hon festar som  aldrig förr. Det betyder mycket att vara en del av det.

Nu vill jag fortsätta att umgås med min älskling. Har saknat honom under hela dagen på jobbet. Så ska nu passa på att vara med honom innan jag åter igen måste dra och hämta 20 åringarna. Kan tippa på att det blir runt 03.00 tiden. Jag måste hålla mig vaken.
God natt! Hörs mer imorgon söndag.



Erica HJÄRTA Jacob <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0