Onsdag 5/10

Hej mina kära läsare!!
Hoppas ni haft en fantastiskt dag med många nya upplevelser. Jag har haft en mindre bra dag. Trött, sliten och tjurig. Det borde vara olagligt att synas bland människor när man är grinig;). Hur som helst jag klarade mina 8 timmars arbete utan att klicka på någon;).  Nu ska jag snart sova och hoppas på en bättre dag imorgon. Var nyss inne på H&M hemsida och kollade runt. Herregud det är mycket man vill ha. En "inne look" är väl päls vesten som alla bara skricker efter. Jag förstår ju det för det är grymt snyggt!!!
Kollade igenom på H&M hemsida men det var redan slutsålt=(

Har jag sagt till er att jag har påbörjat en insamling till min mamma igen. Denna gång ska jag samla in pengar till muren runt huset. Detta för att hålla bort tjuvarna. Eftersom jag inte vill tigga pengar från folk så har jag påbörjat att sälja MaryKay.  När man handlar går pengarna direkt till mammas hus. Och dessutom får ni som handlar  en fantastiskt bra hudvård från Marykay=).
Är du kanske intresserad av en hudvårdsklass??
Hör av er till mig;)

Natta <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vill ha hudvård :D

2011-10-06 @ 07:52:47
Postat av: Erica

Bra Johanna! Då kan du köpa av mig när du kommer hit;) puss på dig

2011-10-16 @ 19:53:32
URL: http://mpenzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0