Nordlysbadet!!

Hej hej!!
Min söndag har varit fullspackad. Vaknade vid 12.00 av att jag hade världens energi, trots att jag kom hem vid 04.30 inatt.
Ute var det dårligt väder grått och regn. Det var perfekt väder för att bada vid inomhus badet. Fick med mig Aisha och Niklas. Det blev simmning och avslappning ute vid den varma badtunnan.
Det blev en skön söndags eftermiddag.Vill också nämna att det var mycket folk på nordlysbadet, mer än vad det brukar vara.

När vi kom hem så startade vi igång med makeupen. Idag var det Aishas tur att bli sminkad. Och idag blev det lite grovare makeup. En ide jag länge har funderat på. Jag tycker det blev väldigt lyckat. En perfekt makeup på en perfekt modell.
HERE SHE IS!!! I LOVE AFRIKA!!!

My african guard;)

Hoppas ni gillade makeupen. Tänk inte så mycket på bildkvalitet. Vi hann inte ta bilder innan det blev mörkt. Brukar bli svårare att lyckas ta bra bilder i mörker då. Men vilken kamera lyckas missa att fånga några bra bilder på en snygg tjej;).
Nu äntligen ska jag få lägga mig och sova. Min trötthet har nu hunnit ikapp mig. Behöver sömn.
Hoppas ni haft en bra helg.
God Natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0