Marykay!

Hej hej!!
Idag hade jag min första hudvårdsklass för marykay. Det gick väldigt bra, jag är lite förvånad att det gick bra. Im made to do this. Nästa klass är den 25e. Längtar redan.

Idag har det varit en piss dag på jobbet. Blev inte färdigt med det jag skulle bli färdig med. Jag hatar att lämna halva jobbet. Då tänker man på det hela tiden. Istället för mission complish.

Imorgon börjar jag klockan 12. Det innebär att jag får mig en liten sovmorgon. Men jag har ingen aning om hur jag ska vakna i god tid. Eftersom jag glömde bägge telefonerna hos personen jag hade  hudvårdsklass med. Så jag har ingen alarm imorgon bitti. Får hoppas att jag vaknar upp innan klockan 12.

Nu är det dags att sova iallfall. Jag nyser och jag fryser oj vilken underbar natt det kommer att bli!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0