Löne pils!!

Hej hej!
Kom ganska nyss hem från Lönepils med gänget. Det blev att sitta på Alfa och sedan besökte vi Hans sjenke.
Jag är nu ganska trött och imorgon bitti ska jag jobba. Det blir spännande att se hur det blir att komma upp imorgon. Brukar inte lägga mig så här sent efter att ha gått upp klockan 07.00 imorse.
Det får bli ett snabbis inlägg;)

Igår så besökte man också utestället, men då var jag och såg på den unga talangen konsert. Anne-Gudrun. Hon var verkligen jätteduktig och jag gillar hennes musik.
Där satt jag ensam i baren, med ett glas vatten i handen ocn njöt av musiken.
Efter att hon hade sjungit klart apploderade alla och jag var nöjd liten fisk;)
Tog en liten fanbild såklart;). Bra jobbat Anne. Publiken älskade dig.

God natt folkens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0