AMFI FESTEN!!

Hej hej!!

Dårligt med upptatering. sorry.
Igår efter jobbet kom jag direkt hem för att fixa iordning mig inför den "stora Amfi festen". Amfi fest är ett så kallad center fest. Vi firade att vi Alta blev årets finaste köpcenter. Hela Amf  personalen samlades för att festa och fira. Festen var helt  ok.


 Vi kunde roa oss iallfall;)



Vi H&M gänget samlades först på H&M och drack innan vi gick ned för att "röjde" festen. Eftersom många norrmen bara sitter och pratar en massa skit så blevfesten tråkigare och tråkigare. Till slut drog vi till krogen och jag och Aisha kändes oss genast hemma. ON THE DANS FLOOR!



Mingelbid =) fin bild på er arbetskamrater




pose



 pose.....;)


Geo-Leo.....paaard



Nu ska jag ringa Jacob och fråga hur matchen går. Det är hemma match mot Ranheim. Det stod 0-0 i första.
Han spelar inte på grund av tre gula kort. DE måste VINNA IDAG!!! Hejjja ALTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0