Vintersjukan!!

Hej hej!!
Idag mår jag inte så värst bra. Fick gå hem från jobbet på grund av illamående. Det kallas vintersjukan tror jag.
Eller så var det stresmage. Vaknade klockan 08.30 och skulle börja 09.00. Jag hoppade upp ur sängen och slängde i mig frukost. Ingen bra start på dagen och det förstörde hela min dag. Imorgon är jag på topp igen. Jag hatar att må dårligt.

I helgen har vi kört på hårt. Vi var ju på julbord med H&M. Kvällen startade lungt och fint tills den brast ut. På restaurangen slutade det med att vi ropade SHOT, SHOT, SHOT och bankade på bordet. Kan ni tänka er Altas snyggaste tjejer banka och ropa Vi vill ha SHOT, SHOT....åhh det var fantastiskt kul.
Jag kommer förmodlingen lägga upp bilderna imorgon.
Nu ska jag fortsätta att se på Hollywood fruarna på tv och snart börjar dagens MANN=)
Sedan blir det tidig läggning för mig=)
God natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0