Super glad JENTE!

Hej hej!!

Super glad jente. Idag fick jag hem mina produkter från min första riktiga beställning från Marykay. Nu ska mina kunder äntligen få sina produkter. Mina första kunder är ju väldigt unika därför ska jag ordna ett fint leveleringspakke till dem;). Det här kommer att gå supert.



Jag är såå nöjd;)

Också så beställde jag lite makeup till mig själv SÅÅKLart!!=)



Det blev. Satinlips set. Mascara, eye primer, highlight pen, ögonbrynspenna och mineral puder;)
Jag har länge velat prova på marykays mineral puder och hoppas på att den är bra. Längtar nu till imorgon bitti för att prova på allt detta!

A GILRS DREAM<3

Jag ska nu fortsätta att packa upp mina produkter och sedan ska jag gå och lägga mig. Imorgon börjar jag klockan 08.00. Vi ska påbörja med PARTY H&M i butiken. Kanske du hittar party kläningen hos oss. KOM OCH SE!!

Vi ses där;)
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0