Sunshine!!

hej hej!!

Idag vaknade jag med ett glimt i ögat. Det är en ny dag och solen skiner ute. Jag har ätit världens största frukost och nu ska jag välja ut vad jag ska ha på mig på jobbet idag. På jobbet idag ska jag fortsätta med att göra om en ny avdelning. Allt i mina händer och det är fantastiskt kul.






Idag provade jag SATIN LIP MASK. Herregud vilken skön känsla. Man får bort det torra och lösa huden överst på läpparna. Efterråt känns läpparna mjuka och levande. Har du också lust att ha satin lips set??? Hör av dig till mig så ska vi ordna det=).



Synd att inte pojken är här. Han missar många mjuka pusssar;)

Ha en fin dag allesammans <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0