På G igen!!

Hej hej!!
Yes då var man på G igen. Kom nyss hem från min MRL timme. Idag hade jag flera nya kunder som var väldigt nöjda med passet. Det negativa är bara att de gamla nu börjar bli för bra stamkunder. De liksom börjar känna sig bekväma i de övningarna jag kör. Om jag blir uttråkad måste de ju också bli det. Det är tur att jag alltid lägger till något nytt eller byter ut övningar osv. Idag hade jag tillexempel lagat ny musik. Man brukar bli lite mer peppad då.
Musiken kan betyda mycket i samband med träning.

Nu har jag nyss ätit upp min mat och ska hoppa in i ducshen. Ute är det blåsoväder och det ska bli skönt att krypa ner i sängen och sova. Imorgon ska man börja tidigt igen. Men först ska jag se på Fristet finalen på TV;)
Jag tänkte lägga upp de sista bilderna från helgens Julbord. Hoppas ni tycker det är lika roligt som mig att se på dem;)
"Nästan hela gänget ;) "
Min Aisha!!!
Fina tjejerna=)
Lovley Ladies<3 Bästa chefen till vänster=)
Jag och den underbara goa VM merchen på H&M . Det är hon som har stor koll på hur butiken ser ut=) OM Hur och vart kläderna ska placeras. Så himla duktig. Jag är en stor förebild<3
Jag och MIN Aisha <3
Jaa det var de bilderna=)
Nu tänkte jag lägga upp ett videoklipp på världens kanske hetaste lättklädda damer på jorden!!
ENYOY!!
Dröm sött eller jag menar sexigtt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0