Händelser i Alta!!

Hej hej!!
Nu sitter man här i goshörnan i soffan tillsammans med pojken. Vi tittar på Dexter. Tänkte jag skulle berätta om våra händelser här i alta. Först kan jag börja med Mascara från Loreal som vi NU har på tillbud/salg. Bara 79.50 kr på alla mascarer. Kanske är det du som behöver eller kanske vill du köpa den perfecta julklappen till din bästa vän!!.
Spring iväg till H&M och fråga oss om tips och råd om ni behöver.
Här har ni en klass 1 från min sida. Lätt att applicera på tunna och glesta fransar. Den gör fransarna fylligare och längre på bara några drag.

Nästa händelser är att ALLA medlemmar får en VIP biljett till G-sport på Torsdag klockan 20.00-22.00. Det är 25
procent på alla varer i butiken. Ta med en flaska från actic utan lock och sedan får du locken när du anländer G-sport butiken på Amfi.

åhh yes idag fick jag mina hårprodukter från blivakker.no.
i Vinter ska jag dränka mitt hår med massa bra produkter. Ska nu testa om dessa prosukter skuddar mitt hår mot friss och tårka.

Nu är det en liten nap som gäller sedan ska jag åka och handla mat. Vi hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0