Bokat hemresa=)

YEES YES YEEEES...nu har jag precis bokat hemresa. 19e december är jag hemma hos min bästa familj och släktingar och självklart mina goda vänner. Pratade ganska nyss med pojken på skype och jag blev så avis att han är hemma i Sverige. Har aldrig haft en sådan hemlängtan somjag fick då.

Annars har min dag varit toppen. Jobbat mina timmar på H&M. När jag kom hem så var det storstädning och sedan föll jag bara ner i soffan.  En kopp te i handen så var kvällen complete. Imorgon har jag inget annat än sovmorgon. Jag ska sova som en björn.
Morgondagens planering först träning. Klockan 14.00 ska jag möta upp en lite vän som jag har börjat lära känna. En väldigt speciell vän. Hon hjälper mig med lite inkomst till min mamma varje månad. En snäll och godhjärtat dam. Vi ska kanske laga tacos, OM jag får bestämma;). Vi ska umgås och prata. Trots allt! vi är ju ifrån helt olika världar så det blir mycket att prata om.


Det var den fredagen. Nu ska jag snart krypaner och slå på någon gammal film. Men först ska jag göra fredagsrutinen;) Skrapa en FLAX LODD som det heter på norska.


Och hoppas på att det plötsligt händer;). Om jag vinner vet alla vad jag gör.....
Sticker till Tanzania så KLarttt!!! Jag måste bygga muren NU och skapa en bättre trygghet till mamma och lilla syster keisha. Så håll tummarna för mig folkens;).


God Natt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0