Åhh Underbart!!

Hej hej!
Då var det Fredag igen. Kan ni fatta det!!?. Dagarna bara rinner iväg. Nu är det exakt en månad kvar tills jag reser hem till Kumla. Det går fortare än vad jag trodde.
Ju mer man jobbar desto fortare går tiden.

Vintern håller sig kvar. Det har nästan snöat hela veckan. Och idag kom det ännu mer. Gatorna känns mer kompakt och husen ser mindre ut. Det är så mysigt se här på bilderna=)
WinterLand
winterSky
En glad wintertjej;)

Igår kom Jacob hem. Jag blev jätteglad. Men idag åkte han igen. Han har "fotbollscup" i helgen. Mest festande men men. Blev inte bara glad för det utan blev också glad för den fina presenten han hade gjort till mig.
Åhhh jag blev så rörd.
=)
En present GULDVÄRD!!!

Nu ska jag göra klart min ekonomi. När lönen kommer så ska man betala räkningar. Det är en regel nummer 1 ;)
Ta hand om er!!
Missa inte min Julbord outfit imorgon=)
Kram god natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0