Tisdag 3e maj.

Nu ligger man i sängen och ska snart lägga mig och sova.  Min jobbdag har fantastikt bra idag. Det gick i fullfart. Innan jag ens anade satt jag redan hemma i soffan tillsammans med Johanna och tittade på paradise hotell Norge som faktiskt bara blir bättre och bättre för varjedag.


Dagens träning blev iallfall Intervall/Kondition. 10 minuter uppvärmning sedan 20 minuter intervall. Känns väldigt skönt nu efteråt. Imorgon har jag en fri dag från träning då blir det bara en massa spring fram och tillbaka på jobbet.

Jag börjar inte förens 12 så det blir åter igen en liten sovmorgon. NAJZ!

Ikväll blir jag lite kort men kanske blir det mer att skriva imorgon. Nu ska jag sova
God natt!

OBS. Vart är sommaren, jag vill ha värme i denna stad!


 DUBBEL NAJZ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0