Te,mys och kärlek

God kväll. Dagens afton så sitter man vid soffa hemma i stugan. I två dagar har man nu vart borta men det känns skönt att vara tillbaka.
Medans jag kollar på paradise på tv ska jag snart laga mig kvällsgröt. Jag känner mig lite småhungrig.
Sedan ska jag avsluta dagen med en kopp te.

Idag har det varit kallt som vanligt i alta. När jag kom hem efter jobbet idag hade strömmen gott i halva köket gott. det var inte proppen heller utan det var en säkring i en ledning som hade gott. Vi fick kalla på vår hyresvärd (Gubben och Tanten. De ordnade snabbt att en el man som kom hit och fixade det. Tur det annars hade all vår mat blivit förstört. Plus att gubben och tanten reser till Kreta imorgon bitti.

Idag skippade jag träningen eftersom jag är fruktansvärt trött. Men imorgon ska jag försöka att komma iväg till gymmet och pumpa mina benmuskler.  Är nu inne i min sista vecka på kuren. Får berätta mer om resultatet i nästa vecka. Blir kanske att förlänga kuren;)

Denna outfit är fruktansvärd snygg och sexig....
Nu ska kila och laga mig gröt och fortsätta titta på paradise sedan sova god natt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0