Onsdag 4/5 Iskallt

Pratade nyss med syrran på skype och vi tror att solen har lämnat oss. I kumla hade de fått snöflingor i backen och det är kallt. Här i alta bär vi vinterjackan fortfarande. Jag vet att jag klagar på kylan,men jag fryser.

Idag fick jag iallafall höra en positiv sak av Tonje som fortfarande har kontakt med vår granne. Han hade ringt och sagt att Våra hundar hade fått valpar. Hundarna som vi tog hand och och gav mat till. Till slut fant de kärleken till varandra och parade sig medans vi var där. Nu har de fått 6 små valpar. Jag blev faktiskt tårögd när jag fick reda på detta. Nu vill jag bara åka tillbaka till dem och ta hand om våra  små valpar.



ÅHHH jag saknar dem så att det gör ont!!

Schimba Och Tembo

Nu är det verkligen viktigt att mammachina ger dem mat annars kommer inte valparna leva så mycket längre.


Vad har jag mer för goda nyhter idag. Inte så mycket bara gamla vanliga arbetsdag.
Ingen träning idag men imorgon smäller det igen. Åter igen ben och imorgon  blir mycket baksida ben.
Ser fram emot det.


Imorgon börjar jag jobba 10.00 så då ska man upp med

Äta en bra frukost och bara njuta av ännu en dag...
GOS NATT!<3

Kommentarer
Postat av: Emma Sandberg

sv: hehe får nog göra det ;P

2011-05-06 @ 00:06:14
URL: http://xiexie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0