My Wendsday<3

God kväll god kväll!
Hoppas ni haft en kanon dag. Min dag började klockan 09.00 imorse. Solen sken och fåglarna kvittrade. Jag käkade min goda fukost med gröt och en äggmacka. Efter det drog jag på en liten ärenden i stan innan jag begick mig till gymmet.

Här kan ni se mitt resultat av bordet jag fick laga igår...Sommerligt eller hur;)
Nästan allt är nytt från Divided. Spring och köp den snygga t-shirten i din butik nu.

Träning

Idag har jag kört kondition. 25 minuter i löpebandet (intervall program) 2.0-3.0 i backe.
Sedan 5 minuter crosstrainer i högt tempo. Bra för ruuuumpaaan;)

Jag var helt slut efter passet, såg typ ut som den här green man här uppe. Men det känndes jäkligt skönt efteråt.
Min present blev några minuter i en varm bastu.

Annars har jag idag jobbat mina fyra timmar ikväll. När jag kom satt vi och kollade på vår program Paradise Hotel. Och nu ligger vi i sängen och ska sova. Jag bara längtar tills att jag somnar in djupt och bara drömmer.
Inatt ska jag drömma om ett annat hus som jag hittade hos A-hus hemsida. De har riktigt fina hus och riktigt coola fantasier på husen.
Inte så stort och inte för liten modernt hus. 5 rum och kök . 3 sovrum.
Byggarea 110 m2.
Bright living

God natt folkens<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0