Min söndag!

Hej hej!

Idag är man på benen igen. Igår fick man vara hemma från jobbet eftersom jag inte mådde bra. Huvudvärk och magbesvär, det känns bra att vara frisk idag.
Min dag har börjat med att se en fotbollsmatch. Johanna spelde hemma mot Våränga. Resultatet blev inte alls som vi ville. De förlorade med 5-2.  Laget leder ju serien så det talar ju för sig själv.
Johanna gjorde en bra match;).


Just nu sitter vi bara och väntar in nästa match som Jacob ska spela på hemma plan. Kommer inte ihåg vad bortalaget hette. Men jag hoppas att Alta får spelar sitt bästa fotbollspel. De kan ju om de vill.
Jag ska sitta som en stolt flickvän och fan i dagens match;) LYCKA TILL ALTA!





Ikväll blir det bara mys i vår stuga och ladda inför en ny arbetsvecka.
Ha en fortsatt fin dag! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0