GodMorgon!


God Morgon sunshines.

Längesedan med en morgonblogg. Vilken morgon vaknade vid 7.30 tiden och hittills har min morgon varit bra.
Altaposten ringde mig och fråga lite frågor och Tanzania resan. Husbygget osv.
Kanske kan man läsa tidningen redan idag=)

Börja nu snart jobba och inatt börjar jag jobba som bartender. Jag har saknat att jobba bakom baren och det ska bli väldigt kul.

Idag är solen inte uppe som det var igår morse å jag tog den här fantastiska bilden å Moaa...


Nej nu ska jag börja röra på mig. Ni får ha en fin dag. GOD fredag!

Kommentarer
Postat av: addy

looking nice babe, i like the shades.

2011-05-06 @ 14:07:40
URL: http://www.mamatembosafari.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0