i min ensamhet!

Hej hej!
Då blev man ensam denna söndagskväll. Jacob och Johanna är båda på lagfest. Vad ska man då hitta på. Blir mest att titta på tv. Klockan 21 börjar en film på tv. P.S i love you. Jag har sett den förr och den är väldigt bra.
Innan mina samboer drog iväg så har jag och Johanna grillat. Hon grillade fisk och jag grillade mitt älsklingskött. Entreco. Herregud så gott det blev. Allting passade perfekt i denna soliga och varma dagen.
Här är jag, datorn och engånsgrillen;)



Här ser ni resultatet från en grillad fisk...


och här ser ni resultatet från en grillad entreco....


Nu ska jag ta och äta glass som jag köpte igår. Sandwich icecream. Om en halvtimme börjar filmen. Jag hittade ett klipp från youtube hur man målar det perefkta ögonbrynet om man har tunnhåriga ögonbryn som jag har tillexempel. Jag själv fastande väldigt mycket för hennes tips i videon. Inget är snyggare än snygga ögonbryn.
Se och njut...
Ha en fin söndagskväll

Hon är bäst den här tjejen och ni kan dessutom följa henne i flera videon om hur man lägger ögonskyggor i olika snygga skuggor.

Kommentarer
Postat av: Emma Sandberg

sv: tack =) man får bara hoppas nu =)

2011-05-15 @ 22:44:58
URL: http://xiexie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0