Bartenderflickan

Hej folkens!
Sitter just nu vid en mac dator. Det är en konst ska jag säga er. Min dator har gått och fått virus så jag tror att jag får vänta med bloggandet tills jag har fixat den. Eller inte;).
Idag har jag mest sovit eftersom jag har jobbat natt på Hans Sjenke. Eftersom att datorn svek mig idag har jag mest spenderat min tid med att fixa den. Dessutom har jag varit as förbannad men till slut vara jag bara tvungen att lämna allt åt sidan och inse.
Jag började med att syssla lite med hemma aktiviteter istället. Jag har tvättat, handlat mat och lagat mat. Det blev strimlade köttbitar med wokmix och ris.
Just nu sitter vi här jag och Johanna tillsammans vid soffan en mysig lördagskväll. På tv går filmen med Eddie Myrphy. Ska snart kila iväg och jobba börjar klockan 22 idag. Längtar till tipsen ikväll,  igår kväll fick ynka 150kr i tips hem. De pengarna går direkt ned i sparkossan. Nu ska jag börja göra mig iordning till kvällen.

Ha en fin lördagskväll och om ni går ut och dansar så dansa som aldrig förr och drick inte för mycket;)
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0