31/maj

Hej hej!

Idag vaknade jag av att fåglarna sjöng som aldrig förr. Solen var högst upp i himmlen och alla var pigga och glada. Eller ja, nästan alla. Jag har blivit skjukt trött nuförtiden, kanske är det så att jag längtar hem till Syrran och pappa och mina vänner, borta i Sverige.
 Idag hörde jag att det var 30 grader i Örebrotrakterna, hoppas vädret håller i sig tills jag kommer. Nu ska jag bara jobba mina sista arbetsdagar och ge gärnet. Börjar klockan 13.30 imorgon och jobbar till 20. Min chef ville ha ett samtal med mig imorgon innan jag börja jobbet. OOOpss, Jag hoppas jag inte har gjort något fel...får se vad hon säger imorgon. Håll tummarna att det bara är positivt=)


Nu ska jag krypa ner och kolla på Sons of Anarchy....
God Natt<3


Get the look by H&M.....Topp 49.50kr Jeans shorts 249kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0