Tillbaka till Alta!

Hej hej!

Just befinner jag mig i alta Norge. Min resa började redan igår natt. Bussen gick 01-05 och den var fullsatt med folk. Men jag lyckades hitta en plats lite längre bak brevid en söt blondin tjej. Brevid mig på andra sidan satt en stor svart man, bakom honom satt någon arab. Bakom mig satt en annan svart kille.
När alla de tre somnade till så blev det som rena rama ljungeln. De snarkade som djur. Jag klarar inte av människor som snarkar när jag vill sova.
För min del blev bussresan längre än någonsin.

Klockan 06.00 kom jag fram i Oslo. Där tog jag bussen mot flygplatsen. Det blev två timmars väntan innan jag hoppade på flyget mot Alta.

I Alta är det snö, snö överallt. Min älskling kom och hämtade upp mig med bilen. Åhhh det var underbart att få se honom igen. Jag har saknat honom så.
Dessutom var han snyggare än aldrig förr. Under tre månader har han lyckats blivit det;)

Nu sitter jag vid soffan i vårt lilla mysiga krypin. Har nyss käkat frukost och Johanna stack precis till jobbet.
Snart ska jag gå iväg och försöka komma på intervju. Jag säger inte vart än. Trist om jag inte får jobbet.
Jag är väldigt nervös när det gäller intervju och jag hoppas att jag får jobbet. Men jag ska bara vara mig själv.

Efter intervju ska jag föröska komma iväg på ett träningcenter. De har ju öppnat ett stort badställe med ett nytt gym. Jag ska försöka komma igång med min ben träning.

Nu är det dags att fixa iordning sig. Önska mig lycka till!

Ha en fin dag!



Helgens bild som syrran tog på mig!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0