På väg till träning!

God morgon!



Vilken härlig morgon. Vaknade med min pojkvän vid min sida. Har nu käkat en god frukost med gröt och bär.
Nu ska jag dra till gymmet. Idag ska jag träna ryggen, har så fruktansvärt ont i den.
Har nog fått dålrig hålling igen, dessutom var det ju tre månader sedan jag tränade styrka.

Jag har en glad nyhet iallfall. Jag fick jobbet på H&M, det blev en 80 procent anställning. Jag börjar imorgon Torsdag. Ser fram emot det. JAG ÄLSKAR ALTA!


Nu sticker jag så att jag sedan kan komma hem och gosa;)

Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: annika laursen

Hej tjejen!

Grattis till jobbet!

kram faster annika

2011-04-07 @ 20:38:01
Postat av: Erica

Tack Världens bästa FASTER;) hoppas allt bra me dig!

2011-04-11 @ 23:28:08
URL: http://mpenzy.blogg.sem

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0