I form

God kväll!

Idag hade jag jobbpremiär på H&M. Det var prescis som jag hade förväntat mig. Stressigt, mycket att göra, mycket fina kläder och sexiga underkläder precis som jag vill ha det. Det känndes väldigt skönt att komma igång med jobbet igen fastän det var segt att komma igång.


Mina planer nu blir att jobba, träna och uppnå mina mål. Angående träning och mål så hade jag tänkt köra en 8 veckors kur. Fastare rumpa på 8 veckor. Träningen går ut på styrka och intervall/konditions övningar. Tillexempel Löpning eller roing.
Igår körde jag styrka med tunga vikter. Framsida, baksida och rumpa. Dessutom 150 stycken situps.

Jag tycker att det ska bli en rolig utmaning.


Idag körde jag intervall i 16 minuter. Det räckte för mig eftersom jag inte har tränat på länge.
Jag stack ut och hittade en raksträcka där körde jag spurt med joggning ingen vila. Hittade en mittpunkt där jag först sprang och sedan joggade hälften. Jag körde 12 fram och tillbaka. Jag körde i mitt tempo och nivå.



Innan spurt träningen så körde jag lite övningar för att mjuka upp kroppen. Fotleden, balans, liggande på ryggen och lyfta stjärten, stående hunden. skidåkning och sist stå på alla fyra hundövningen. Detta kör du helst utan skor eller barfota innan du springer ut eller kör roring. Dessa övningar var visst jätteviktiga att jag gjorde innan alla spurten och styrketräning.

Såhär ser veckoplanen ut för mig!
Måndag:  Sedan (Styrketräning bein och baken)
Tirsdag:  Spurt - Löpning eller roing)
Onsdag:  FRI
Torsdag: Styrketräning baklår)
Fredag:   FRI
Lördag:  Spurt- löpning eller roing)
Söndag:  FRI

Alla träningsdagar: 6 övningar som mjuknar upp kroppen!

Detta ska jag göra nu i 8 veckor! Wiihoo sen får vi se om jag har fått den FASTA rumpan.



God natt. Nu ska jag lägga mig och sova. Imorgon bitti blir det jobb igen<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0