Hemma igen!

Idag vaknade man upp i den kalla källaren nere i mitt rum. När jag vaknade vid sju tiden idag morse insåg jag att nu var vår resa slut. Det är så tragiskt, jag vill tillbaka till värmen. Jag hatar kyla.

Men det känns skönt att vara hemma igen till mitt trygga Sverige. Men jag hoppas att jag snart kan resa till Tanzania igen.

Att ta farväl till mamma och lilla Keisha blev svårare än vad jag hade förväntat mig. Under dessa månanderna tillsammans har man liksom bundit en mamma och dotter relation som jag aldrig trodde att jag skulle få. Jag har verkligen saknat att ha henne i mitt liv igen. Jag känner mig hel än någonsin förut. Jag kan nu luta tillbaka huvudet.

Min dröm har kommit i uppfyllesle. Jag har fått lära känna min underbara, roliga mamma. Jag har byggt henne ett nytt och tryggt hem. Jag har aldrig varit så lycklig som jag är idag! <3

Herregud tror jag brukade upp hela toalett rullen när jag skrev detta.......;)

Tillbaka till känslan att vara hemma igen. Jag vaknade upp idag utan min kära Tonje som har vart som min vänster hand hela tre månader. Kändes tomt att vakna upp utan henne.
Men nu tillbaka till verkligheten.
Mitt nästa steg nu är att få tag i ett jobb. Den 28 mars ska jag ta flyget och resa till min andra del, min älskling.
Dessutom ska jag på intervju och jag hoppas jag får jobbet. Mitt mål är nu är jobba skiter ur mig.

Nu blir det tillbaka till att blogga om det vardagliga i Norden;) Hoppas ni hänger med....


 



Nu ska jag åka till Farmor och farmar och bli bjuden på lite bullar och kakor.

Ha en fin dag!










Huset blev inte helt klart innan vi reste som vi hade förväntat oss på grund av vissa hinder.
Det som är kvar att göras är Dörrar, mosqito nät på alla fönster och sedan plastering på hela utsidan. Jag ringde idag morse och Dennis var där nu och ordnade Mosqito nät och dörrana. Mamma kan senast flytta in  det nya huset idag eller imorgon Tirsdag<3

AMEN, ALLHA ACKBAR, och HURRA för det!

Jag tackar alla som har gjort detta möjligt för mig. Och jag tackar Tonje som har vart på min sida hela resan. Utan henne hade jag nog inte klarat av vissa situationer. Hon är en stark och en godhjärtat person och jag är skyldig henne ett stort TACK <3

Du är en vän för livet;)


Kommentarer
Postat av: Tonje

Savne deg også. Våkna på hotellet av at æ sa; "Erica, har du huska å låse døra?! Hallåå?!"



Sees snart. <3

2011-03-23 @ 09:23:32
URL: http://tbivers.blogg.no
Postat av: Erica

hhahah va söt=(

2011-03-25 @ 19:43:08
URL: http://mpenzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0