Det blir en dag på stranden!

Hej hej!

Idag är det äntligen fredag och då kan man slappa av. Klockan 10.00 kom får kära vän hästen och plockade upp oss i sin röda cadilliac.



Först började jag morgonen med att fylla på mer vatten i vår dunke. Vi har inte haft ström nu på nästan två dagar. För att jag skulle kunna ta en liten dusch idag var jag tvungen att gå ner till kranen där nere. Där finns det iallafall vatten. Det var tungt som som bara den. Men det blev dagens träning.
Jag kunde höra Tonje ekande skratt från balkongen.

- hahahahhahah är det tungt eller???!!!

Just nu ligger vi bara på stranden och njuter. Himmlen är klar och solen lyser klart.



Idag ska Tonje grillas. Jag har därför smörjt in henne med baby oil och sedan spraya på kokos olja.
Vi får se hur resultaten blir.


 
Vi får hålla tummarna att hon kanske blir lika brun som jag;)

Ha en fin fredag puss och Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0