Dag 73 Lördag SLIP WAY

Hej hej!

Just nu befinner vi oss på SLIPWAY HOTEL. Slip way är ett vädigt känt turist ställe. Det finns resturanger och masser med butiker. De bjuder också på musik och dans. Kanske blir det dans för mig ikväll.
Ikväll ska vi bara njuta. Vem vet, kanske blir detta vår sista utekväll tilsammans här i Tanzania. Nu ä det bara 15dagar kvar tills vi reser från detta underbara varma land.



Här kan ni se vårt utsikt från balkongen....


Vill ni kanske ha ett Mazai halsband??
Emma om du läser detta. Är det ett sådant du vill ha?
Jag gillar det som är längst ut här, den har många fina färger....






Idag passade jag också på att köra inom min gamla skola. Här gick jag när jag va liten.
Många minnen.....



Nu ska jag hoppa in i dushen. Sedan ska vi gå ned och se vad SLIP WAY har att bjuda på. Ha en trevlig Lördagskväll, för det ska vi ha;)



Kommentarer
Postat av: Emma Sandberg

den längst ut är jag helt sold på =) ta den skickar pengar imorgon =)

2011-03-05 @ 19:17:43
URL: http://xiexie.blogg.se/
Postat av: jake

Försökte ringa men fick inget svar. Prövar senare ikväll :) Fixade en H&M räkning på 60:-förresste. sparar den bland dina papper.



Nu blire tacos med syrran och solsidan.



Saknar dig min mpenzy / din mezungo <3 kyssar

2011-03-06 @ 18:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0