Tråkig Onsdag!

Hej bloggen!

När jag var hemma sist nu i Sverige fick jag reda på att bloggarna oftast bloggar när de händer som mest. Tillexempel när de har skett något kul osv. När det är dårliga dagar och man har inget att skriva om, väljer mat oftast inte att blogga. Men jag ska banne mig gör det iallfall. Idag har jag inget roligt att erbjuda, bara en helt vanlig dag.

Det bästa med dagen har varit min tid på gymmet och på H&M. Jag tränade styrka ben med vikter. Idag körde jag intensivt. Jag hade valt mina träningsset och skrivit ned dem på ett papper sen stack jag till gymmet och körde på. Den här gången lyckades jag komma skadefri från gymmet;)


Ikväll sitter man i sin stuga. Min kropp är lugn och min hjärna går i hundra. Ganska irriterande. Men men ska försöka slappna av nu. Imorgon ska man upp tidigt och jobba, efter det blir det träning. Jag ska börja träna biceps och triceps igen. Whohoww



En liten ego bild från vår lilla stuga ;). Jupp finger skyddet är på;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0