Studenthuset i Alta!

Hej hej!
Nu ligger vi i soffan och slappar. På tv går det en bra svensk film VAPEN BRÖDER. Jag har mest legat och fixat bilderna från i helgen.
Idag vaknade jag världens energi. Städade mitt sovrum, tvättade och tog en joggingrunda. Den gick sådär fick så ont i ryggen. Jag tror det kommer bli många timmar gympass framöver. Ska träna upp ryggen, jag är så himla klen;)


En helt utmattad Erica som nyss fått lite massage av älsklingen....men det verkar inte hjälpa=(

FESTMINGEL I ALTA;)









Håll koll på kvällens Tjejmangnet. killen med den vita skjortan. Han ville ha många brudar den kvällen;)









Kvällens Outfit...Samedräkt. Finns bara att köpas i Alta.



Efter festen kan sluta hemma hos någon eller på en blomster kruka ute på stan;

God natt folkens. Hoppas inte allt för många altingar hatar mig nu för att jag lägger upp bilder på dem. Vet att många inte gillar att vara med på bild. Men vem van bryr sig hur du ser ut. MAN ÄR UNG OCH FULL än gång i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0