I Göteborg

GOD Kvällens Bloggen=)
Nu sitter man hemma hos Elsa hennes kille och lille Nellie som är 8 månader gammal. Jag har mest lekt med Nellie hela dagen. Det var kärlek från fösta ögonkastet.
Aaa kanske mest från min sida. Här ser hon mig för första gången och tänker. Vad är det här för monster;)
Nämen till slut har vi busat och skojat. Det är verkligen en envis, energisk glad liten filur. Visst är hon gudomligt söt.

Efter varv, efter varm med krypandet i hela lägenheten finns det inget bättre ställe än att sitta på mammas rygg medans hon diskar. Här folkens kan ni se hur man bär sina barn på ryggen i Tanzania. Man virrar runt barnet med en (Kanka).

Efter en hel förmiddag med lilla Nellie klarade jag inte av mer;). Då drog vi till stan och träffade på dessa två gamla nära och kära. Leila och Sofia. Två gamla klasskompisar från Tanzania. Det var ju år ocg dar man såg varandra och idag passade det perfekt. Dessutom var det väldigt roligt. Deras liv rullar också på som vanligt. Lever upp till sina drömmar och jag hoppas att allting går bra för dem.

Nu är vi tillbaka i familjens lägenhet. Lilla Nellie är fortfarande pigg och vaken. Vi ska krypa ner och se någon film till Nellie leker sig till trötts;). Får vi hoppas. Ska ta mig en liten tacos bit igen och bara njuta över att jag är här....hahahah. Nellie är världens sötaste. Man får nästan lust att skaffa egna. Men då ska man kunna pausa ungen så att man kan VILA åtminstonde;). Vore det inte fantastiskt att kunna pause sin UNGe;).

Ska inte prata med skit nu. Ha en fin kväll. KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0