Ensamt och tomt.

Hej bloggen!
Idag reste Johanna hem. När jag släppte av henne på flygplatsen tidigare idag kände jag en stor tomhet.
Får hoppas att de går över efter några dagar när man blir van igen. Jag som brukar älska att vara ensam, men nu hatar jag att vara ensam. Man behöver liksom inte snacka hela tiden men bara att ha någon där. Nu är det bara jag och myggorna här hemma. och jag kommer definitivt att prata med mig själv.
Jag kommer att sakna den där tjejen väldigt mycket....<3 Här släpper vi henne, jag ock Niklas.
Goodbye Alta she says...



Tack och hej. God natt imorgon lägger jag upp lite mingelbilder från utgången igår. Hoppas inte Alta befolkningen hatar mig när jag kommer att lägga upp lite bilder på dem;) mohahahah




Kommentarer
Postat av: Johanna

Bästa Erica Sandberg, saknar dig redan. Snart drar jag!! Väntar på att jag ska få sms från posten så jag kan hämta ut mig kamera. Hoppas den hinner komma. Lev livet i Bulgarien nu och kriga på där uppe i Alta så ses vi till hösten. Love you!

2011-06-28 @ 08:34:40
Postat av: Lotta

Va goa ni ser ut, hur ska jag göra nu när ni är utspridda. Jag får ut och resa:) älskar er kramar Mamma Lotta

2011-07-01 @ 16:20:26
Postat av: Erica

Vi älskar dig med mamma Lotta.

2011-07-04 @ 00:44:14
URL: http://mpenzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0